domingo, 28 de noviembre de 2010

Aprendre

Vaig aprendre....que de vegades tot el que una persona necessita és una mà que sostinga la seua i un cor que comprenga.
Vaig aprendre....que totes aquestes petites coses que succeeixen diàriament són les que fan que la vida siga tan espectacular.
Vaig aprendre....que sota la dura cuirassa de tots està una persona que vol ser apreciada i volguda.
Vaig aprendre....que ignorar els fets no els canvia
Vaig aprendre....que un somriure és una forma molt senzilla de millorar la teua aparença.
Vaig aprendre....que totes les persones a les quals coneixes mereixen ser saludades amb un somriure.
Vaig aprendre....que mai es perden les oportunitats; algú més prendrà les que tu deixes passar.
Vaig aprendre....Que podem fer molt més coses de les quals creiem poder fer.
Vaig aprendre....que no puc triar com em sent, però sí puc triar què fer.
Vaig aprendre....que com menys temps tinc, faig més coses.
Vaig aprendre....Que de vegades les persones que menys esperem, són les primeres a recolzar-te en els moments més difícils.
Vaig aprendre....Que dues persones poden observar la mateixa cosa, i veure alguna cosa totalment diferent





No hay comentarios:

Publicar un comentario